Педагогічний досвід – сукупність знань, умінь і навичок,здобутих учителем у процесі навчально-виховної роботи.Це досвід, який забезпечує високу результативність,як на основі сумлінного виконання обов"язків, так і новаторства.
Передовий педагогічний досвід – це діяльність педагога,
яка забезпечує стійку ефективність навчально-виховного процесу
шляхом використання оригінальних форм, методів, прийомів, засобів
навчання та виховання, нових систем навчання і виховання або вже
відомих форм, методів, прийомів, засобів роботи на основі їх удосконалення.
На основі педагогічного досвіду формується педагогічна майстерність
учителя. Водночас він є джерелом розвитку педагогічної науки.
Передусім він спрямований на розв'язання актуальних проблем навчально-виховного процесу школи, зокрема на сучасному етапі — використання комп'ютерної техніки у навчальному процесі, формування правової культури школяра, виховання підприємливості молодої людини та ін. Для передового педагогічного досвіду характерною є новизна, яка виокремлює його з маси позитивної діяльності педагогів. Досвід можна вважати передовим тільки за умови, що він забезпечує високі результати навчально-виховної діяльності вчителя, які мають бути не випадковими, а наслідком застосування продуманої системи навчання й виховання.
Портфоліо учителя основ здоров'я Маньківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 - Барилко Тамари Петрівни
Портфоліо учителя географії, біології Молодецької ЗОШ І-ІІІ ступенів - Липівської Ніни Олександрівни
Портфоліо учителя географії, біології Попівської ЗОШ І-ІІ ступенів - Голубенко Оксани Анатоліївни
Портфоліо учителя географії Вікторівської ЗОШ І-ІІІ ступенів - Омельчука Вадима Анатолійовича