Мета:
-Навчити:
1. Розкрити актуальні питання структури національного господарства через розуміння основних понять теми.
2.Характеризувати підприємства за формами власності.
- Розвинути:
1. Інтерес до певних видів господарської діяльності.
2. Навички аналізу під час побудови графіка розвитку господарства за 5 років.
- Виховати:
1.Географічну та економічну культуру.
2. Повагу до праці інших людей, і до свідомого вибору професії.
Обладнання: підручник, карти „Господарство”, схема „Галузева структура народного господарства”.
Опорні поняття: економіка (господарство), національний господарський комплекс, галузева структура господарства, виробнича сфера, невиробнича сфера, інфраструктура, територіальна структура, ефективність виробництва.
Розвинути компетентності учнів:
1. Ключові;
2. Комунікативні;
3. Предметні;
4. Міжпредметні;
5. Соціальні.
Форми роботи:
1. Колективна;
2. Групова;
3. Індивідуальна.
Методи роботи:
1. Усний тест;
2. Проблемні запитання;
3. Мікрофон;
4. Вірю - не вірю;
5. Практичні завдання;
6. Структурування понять;
7. Рефлексія.
Хід уроку
|